linneamaria.blogg.se

2013-09-26
21:06:12

Glasögon
Sitter och tittar på glasögon...
är lite sugen på ett par nya!!
Mina har blivit lite slitna, även om jag älskar dom!!
 
Kommer säkert fortsätta ha dom, men det skulle vara kul med ett par nya också ;)
 
Just nu har jag 21 bågar i "favoriter" listan på extraoptical.se, inte lätt att välja med andra ord :P
 
Dom flesta är i samma modell som dom jag har, just för att jag trivs så vansinnigt bra i dom!!
Jag har ju provat en del olika under dom åren jag haft glasögon!!

Jag vill gärna köpa några som är lite annorlunda mot för dom jag har, typ nån färg.. men jag vet inte vilken :P
 
här är 6 av favoriterna:
 
Nr.1 Bogor Svart&Grön
Nr.2 Bistec mönstrad
Nr.3 Monterrey Blå

Nr.4 Lemoore svart

Nr.5 Kerman Blå

Nr.6 Rosa Mönstrad
Som ni ser, väldigt lika varandra i formen, lite olika i färgerna..
Jag behöver HJÄLP!!
Men som sagt det finns även 15 andra favoriter!!
Alla bågarna kostar mellan 199-399:- tror jag att det var!!
 

Kommentar:
#1: Mamma

Den andra uppifrån eller den nedersta tycker jag är snyggast!

Svar: Jag gillar faktiskt också dom längst ner mest!! Dom känns mest annorlunda jämfört dom jag har och lite oväntade och roliga :)
Linnea

2013-09-26 @ 21:36:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: