linneamaria.blogg.se

2013-09-21
08:38:11

förlåt att jag aldrig nånsin sagt förlåt

Förlåt för noll inlägg igår :/
Det var dåligt av mig och ska aldrig hända igen!
Men jag hade faktiskt skrivit ett från mobilen som aldrig ville laddas upp, sen var det fullt upp hela resten av dagen!!

Idag åker vi till stugan för "stugsista" vi ska stänga av vattnet i bastun blandannat och fortsätta klippa träd som vi började med igår!
Jag tänkte hugga med mig kameran och se om jag kan få några fina höstbilder!! Bara dimman lättar snart!!

Denhär bilden tänkte jag iaf lägga upp igår, gårdagens look :)
Sminket var detsamma som dagen innan förutom smog och Forrest som ersattes av monty!!

Nu ska jag försöka få något gjort här hemma..... Kanske :P
Eller så chillar jag bara ;)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: