linneamaria.blogg.se

2013-09-09
22:05:51

Dag 3/100

Idag är alltså dag tre av hundra!!

Herregud, det är svårt att vara utan godis!! Jag har bestämt mig för att försöka vara utan godis iaf dom första 25 dagarna, eftersom jag varit en sån godisgris ett tag.
Det är sjukt vilket beroende det är alltså!!
Tyvärr så har det slunkit ner en liten kaka idag.. Men den var liten och det är mänskligt att falla offer för frestelsen :P

Jag tog mig iaf till gymmet kring två eftersom jag hade turen att kunna kompa lite på jobbet idag!
Körde på första delen i Dolphs program!! Jag har ju tänkt att jag ska följa det ett tag och prova, men det kanske jag sagt redan !?

Det gick sådär.. Jag kände mig rätt svag och ofokuserad, men jag hade glömt hörlurarna hemma så jag funderade mer på dom andra som var där.. Suck!!
Aja nu kan det bara bli bättre!! Puss

Nu är jag jävligt trött och tänkte stänga mina bruna ögon några timmar!! Gud så skönt!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: