linneamaria.blogg.se

2013-09-18
18:33:25

Dag 12
Idag är alltså dag 12 av 100!!
Hur går det då?
Jo jag vägde och mätte mig imorse innan jag åkte på gymmet!!
Väga sig ska man ju egentligen helt sluta med!! Förra veckan efter 5 dagar så hade jag fått ner 1kg när jag vägde mig bara för skoj skull!!
Idag när jag vägde mig hade jag gått upp 1,5kg från start, alltså 2,5kg mer än vad jag vägde förra onsdagen.. suck hade man ju tänkt om man inte hade mätt sig!!

Jag hade minskat på alla dom mått jag vill minska på, (typ midja, mage, stuss osv.) och ökat på alla dom jag vill öka på (typ biceps, axlar osv)!!
Därför kommer jag nästan bara förlita mig på måttbandet då vikten kan pendla grymt mycket bara på några timmar!!
Väldigt intressant är det iaf!!

Sötsuget är åt helvete, likadant med att låta bli godis :P haha..
men jag försöker att inte äta några mängder, och tydligen så funkar det hyffsat iaf!! Bättre ändå att skynda långsamt

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: