linneamaria.blogg.se

2013-09-27
20:17:00

100 grymma dagar update
Det var ju länge sen jag faktiskt skrev om att jag håller på med 100 grymma dagar!!
Kanske för att dom senaste dagarna inte kännts så himla grymma :P
 
Jag har varit sjukt seg och det beror på MÅNGA olika faktorer, bland annat vädret, vattenskadan, jobbet osv osv osv..
 
Men nu har jag iaf bestämt mig för att sätta upp mini-mål som jag kallar dom!
Det kan vara mål som handlar på 2-4 dagar kanske, med en lite belöning i slutändan, tex köpa ett halsband eller nån liten billig pryl på ebay :)
 
Jag började i onsdags och bestämde mig för att inte äta godis, kakor, chips glass osv osv. samt att träna minst ett pass förutom Zumban innan Lördag morgon!!
Än så länge så går det bra :)
Jag måste bara hålla mig borta från sötsakerna till imorgon bitti :P
(Förhoppningsvis även längre, me det beror på vad nästa mini-mål blir! Sätter nytt mål imorgon om jag klarar det)
 
Jag åkte på gymmet direkt när jag slutade och körde Dolphs gympass nr.4 som är ett pass för dom veckor när man inte hinner mer än ett :) riktigt bra och jobbigt faktiskt!! En helkroppsgenomgång!
 
Detta första mini-mål ska faktiskt belönas med en topp som jag hittat på ebay!! Suuuuperfin :)
 
 
Som jag skrev i förra inlägget så får jag tyvärr inte in några bilder pga internetstrul :(

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: