linneamaria.blogg.se

2013-08-25
18:43:09

Skitförkylning

Precis när man hunnit börja jobba igen och tänkt komma igång med träningen igen så smäller den till!!
Förkylningen från helvetet!!
Den har kommit smygandes under veckan med ont i ländryggen, lite ont i halsen, sen lite snuva, sen hosta!!
Som jag mått idag vet jag inte när jag sist mådde.. Om jag någonsin mått såhär!?
Jag har haft sjukt ont i ländryggen, ont i nacken och världens spänningshuvudvärk! Det har inte funnits något sätt att ligga på eller sitta på eller något att göra för att det inte ska göra ont någonstans!!
Fy fan säger jag bara!! Jag har knappt kunnat gå, jag har hasat mig fram över golvet det lilla jag varit tvungen att röra mig!
Jag har gråtit av smärta..
För en timma sen ungefär tog jag en stor Alvedon av Johan och satte mitt i duschen och växlade mellan lite för varmt och lite för kallt!!
Då blev det lite bättre iaf!!
Men smärtan i ländryggen är lika som innan.. Tänk er bara att hosta när man har så ont.. Känns som knivar i ryggen!!

Så vi käkade skräpmat till middag idag då jag inte orkar röra mig!!
Gott var det :)

Nu hoppas jag att jag mår bättre imorgon, men jag har bestämt mig för att inte jobba iaf!! Mår jag ens i närheten av det här så går det inte!!
Men jag hoppas detta är värsta dagen och att det från och med nu blir bättre!!

Inlägget tidigare idag var tidsinställt från i fredags. Så om det verkar konstigt att jag stod på byggställningen och fotade trädgården när jag mår såhär så vet ni iaf varför :P

Har tejpat det sk smärtkorset i ländryggen, det hjälper bara lite tyvärr.....

Nä gnäll gnäll.. Sorry!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: