linneamaria.blogg.se

2013-08-28
17:50:20

Återfall i missbruk

Jag tror jag återföll i ett gammalt "missbruk" lite igår.. och idag..

Missbruket kallas ebay.se..

här är en skärmdump från min mail från igår..

Det som är bra med detta missbruk är ju att det ändå inte är mycket pengar som flyger iväg!!
Vad har jag beställt då!?
Jag det får ni se allt eftersom det börjar dyka upp!!
Så ni (jag) får väl vänta nån vecka eller tre ;)
 
Jag har gjort 13 köp på två dagar.. men den totala summan kanske ligger på 200:- +-50:-!!
Men ibland blir man lite köpgalen bara för att det är så billigt!!
Som exempel saken jag sökte idag köpte jag tre olika av bara för att jag inte kunde bestämma mig, och bara för att en var lite söt och rolig :P
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: