linneamaria.blogg.se

2013-08-26
17:48:18

Alla som älskar mig ;)
Alla som tycker om mig och gärna vill ge mig en present nångång..
kanske för att jag fyller år eller för att det är jul eller bara för att jag är underbar person (självgod javisst) får gärna ge mig något av det här:
Bricka Orla Kiely 395:-
 
Förvaringsburkar Orla Kiely 3st 625:-
Stor kakburk Orla Kiely 259:- st.
Matta Orla Kiely 5900:-
Mugg Orla Kiely 125:-
Mugg Orla Kiely 125:-
Tekanna Orla Kiely 810:-
Förvaringsburk 5st Orla Kiely 575:-
Förvaringsburkar 3 st Orla Kiely 395:-
Förvaringsburk/Kruka Orla Kiely 300:-
trädgårdsspade eller trädgårdskratta Orla Kiely 250:- st.
Mini skänk Orla Kiely 14.500:-
Brickbord Orla Kiely 8500:-
 
Eller för all del nästan vad som helst från Orla Kiely http://www.broarne.se/butik/shop/orla-kiely/c_146.html
eller nästan vad som helst på hela den sidan http://www.broarne.se/butik/
mest retro grejerna..
herregud vad jag önskar att jag sket pengar när jag ser såna sidor................
 
det var årets och nästa års önskelista ;) (får bara hoppas att jag varit väldigt snäll då)
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: